LECZENIE TRĄDZIKU

Leczenie trądziku przy użyciu Plasmage.

Trądzik pospolity
to przewlekłe dolegliwość, będąca zapalną chorobą mieszków łojowych, która charakteryzuje się występowaniem na skórze zaskórników, grudek, krost, blizn i zgrubień. Dostępne sposoby leczenia dzielą się na miejscowe i ogólnoustrojowe. Leczenie trądziku urządzeniem Plasmage zalicza się do działania miejscowego i wykorzystuje odkażające (bakteriostatyczne ) działanie strumienia plazmy na występujące w skórze zmiany o podłożu bakteryjnym.

Podczas tego zabiegu dochodzi także do sublimacji (odparowania) warstwy rogowej naskórka i jego złuszczenia. Poprzez usunięcie zbędnej warstwy rogowej, do tkanek zostaje dostarczone więcej tlenu i następuje „otwarcie drzwi” dla substancji leczniczych w postaci roztworów i maści. Zabieg jest bezpieczny i bezbolesny, nie wymaga znieczulenia. Podczas zabiegu dochodzi jedynie do delikatnego zaczerwienienia obszaru poddanego zabiegowi. Najczęściej zalecane jest od 3-6 zabiegów. Po wyciszeniu aktywnego trądziku można przejść do usuwania blizn zanikowych , bądź przerostowych, które wytworzyły się w czasie trwania choroby.

Urszula Wojciechowska Pawlik1