REGULAMIN KLINIKI MEDEST W OPOLU
Umawianie pacjentów na wizytę.
W Klinice Medest wykonujemy zabiegi wyłącznie wcześniej zaplanowane z pacjentem na konsultacji specjalistycznej. Na każdą wizytę należy zapisać się po wcześniejszym ustaleniu terminu telefonicznie lub osobiście. Pacjenci zapisywani są przez Rejestrację Kliniki w terminach zgodnie z kolejnością zgłoszeń. Doświadczona rejestratorka po przeprowadzeniu wstępnego wywiadu lub po otrzymaniu informacji od lekarza dotyczących leczenia, szacuje, ile czasu zarezerwować na wizytę. Na standardową konsultację w zależności od specjalisty przeznaczamy od 20 do 30 minut. Lekarz nie udziela konsultacji dotyczących leczenia przez telefon ani w innym miejscu, niż bezpośrednio w gabinecie lekarskim (możliwe są konsultacje i porady telefoniczne po zabiegach).
Potwierdzenie wizyt.
Każda wizyta potwierdzana jest 1-2 dni wcześniej przed zaplanowaną wizytą przez Rejestrację Kliniki, poprzez kontakt telefoniczny. W przypadku braku możliwości skontaktowania się, wysyłana jest wiadomość sms z prośbą o potwierdzenie terminu wizyty. W przypadku braku jakiejkolwiek informacji zwrotnej do godziny 12:00 dnia poprzedniego, umówiona wizyta zostaje anulowana. Jeżeli Państwo z jakiegoś powodu nie mogą przybyć na umówioną wizytę prosimy o jak najszybszy kontakt z Rejestracją Kliniki. Rejestracja jest czynna od wtorku do piątku w godzinach 10:00-18:00.
Potwierdzenie terminu wizyty.
Każda wizyta potwierdzana jest 1-2 dni przed zaplanowaną wizytą przez Rejestrację Kliniki poprzez kontakt telefoniczny. W przypadku braku możliwości skontaktowania się, wysyłana jest wiadomość sms z prośbą o potwierdzenie terminu wizyty. W przypadku braku jakiejkolwiek informacji zwrotnej do godziny 18:00 dnia poprzedniego, umówiona wizyta zostaje anulowana. Jeżeli Państwo z jakiegoś powodu nie mogą przybyć na umówioną wizytę prosimy o jak najszybszy kontakt z Rejestracją Kliniki. Rejestracja jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-18:00.
Kolejność przyjmowania pacjentów.
Pacjenci niezależnie o której przybędą do placówki przyjmowani są według zapisanych wizyt, dlatego prosimy stawiać się na wizyty nie wcześniej niż 10-15 minut przed planowaną konsultacją. Zależy nam na dobrej organizacji pracy Kliniki, szanujemy czas naszych pacjentów i staramy się nie dopuszczać do opóźnień w ich przyjmowaniu. Niestety czasami występują nieprzewidziane sytuacje i niektóre konsultacje, bądź zabiegi się przedłużają, wówczas może się zdarzyć, że kolejny pacjent zostanie przyjęty z pewnym opóźnieniem, za co z góry przepraszamy i prosimy, abyście Państwo mieli przygotowaną rezerwę czasową na wizytę i ze zrozumieniem podchodzili do kilku czy kilkunastominutowych opóźnień.
Lista rezerwowa.
Aby przyspieszyć termin wizyty proponujemy zapisanie się na listę rezerwową. Z tej listy wpisujemy pacjenta na pierwsze miejsce zwolnione przez innego pacjenta.
Odwołanie wizyty.
Pacjent, który dwukrotnie umówił się na wizytę specjalistyczną, lecz na nią nie przybył/odwołał, bądź przełożył termin wizyty, przy kolejnej rejestracji do specjalisty, będzie poproszony w pierwszej kolejności o opłacenie wizyty z góry i dopiero po uiszczeniu należności zostanie ustalony nowy termin wizyty. W przypadku, gdy pacjent nie przybędzie na tą wizytę środki wpłacone zostaną zaliczone na jej poczet. Prosimy również o odwoływanie wizyty najpóźniej na 1 dzień wcześniej do godziny 12.00, a w nagłych wypadkach (np. choroba) przynajmniej w dniu wizyty kilka godzin wcześniej. Dzięki temu, inny pacjent z listy rezerwowej, będzie mógł skorzystać z tego zwolnionego miejsca. Dziękujemy.
Spóźnienia na wizytę.
Spóźnienie na wizytę powyżej 15 minut jest traktowane jako rezygnacja z wizyty. Po tym czasie przyjmowany jest kolejny pacjent.
Płatności.
W gabinetach specjalistycznych Kliniki Medest istnieje możliwość sfinansowania zabiegów i operacji specjalistycznych pożyczką dzięki współpracy z Medi Raty.
Rezerwacja terminu zabiegu operacyjnego.
Termin zabiegu operacyjnego ustalany jest z lekarzem podczas konsultacji. W ciągu 7 dni od rezerwacji terminu zabiegu pacjent zobowiązany jest wpłacić na konto 94 1140 2004 0000 3102 7412 7703 ustaloną kwotę za zabieg. W tytule wpłaty wpisać imię nazwisko pacjenta oraz termin zabiegu. Brak wpłaty skutkuje anulowaniem terminu.
Zmiana lub rezygnacja z wcześniej ustalonego terminu operacji z winy leżącej po stronie pacjenta w okresie krótszym niż 2 tygodnie przed zabiegiem, powoduje poniesienie przez pacjenta kosztów wynajmu sali operacyjnej i gotowości personelu medycznego oraz lekarza kierującego w wysokości 50 % ceny zabiegu. Jeśli informacja o rezygnacji z zabiegu została zgłoszona najpóźniej na 14 dni przed planowanym terminem operacyjnym wpłacona kwota za zabieg zostanie zwrócona na konto pacjenta. Powyższy zapis nie dotyczy pacjentów, którzy wcześniej przekładali termin zabiegu. Zmiana terminu zabiegu z winy leżącej po stronie pacjenta jest możliwa jednorazowo.
Informacje o rezygnacji z zabiegu prosimy pilnie zgłosić drogą mailową na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
W przypadku zachorowania z koniecznością pobierania antybiotyku konieczna jest wizyta u lekarza kierującego do zabiegu, który w miarę możliwości ustali kolejny termin zabiegu.
Rezerwacja terminu zabiegu niestandardowego z zakresu medycyny estetycznej.
W celu rezerwacji terminu zabiegu niestandardowego (powyżej 60 min) pacjent w ciągu 7 dni od ustalenia terminu zabiegu zobowiązany jest wpłacić zadatek w wysokości 30 % ceny planowanego zabiegu. Wpłaty proszę dokonać na konto 94 1140 2004 0000 3102 7412 7703. W tytule wpłaty należy wpisać imię nazwisko pacjenta oraz termin zabiegu. Brak wpłaty zadatku skutkuje anulowaniem terminu. W dniu zabiegu pacjent zobowiązany jest do zapłaty pozostałej kwoty (gotówka).
Zmiana lub rezygnacja z wcześniej ustalonego terminu zabiegu z winy leżącej po stronie pacjenta w okresie krótszym niż 2 tygodnie przed zabiegiem, powoduje utratę wpłaconego zadatku. Zadatek zostaje wykorzystany na pokrycie kosztów związanych z nieprzeprowadzonym zabiegiem. Zadatek może być zwrócony, jeśli informacja o rezygnacji została zgłoszona najpóźniej na 14 dni przed planowanym terminem operacji.
Informacje o rezygnacji z zabiegu prosimy pilnie zgłosić drogą mailową na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..