GINEKOLOGIA ESTETYCZNA

O-SHOT (ORGASM SHOT)

O-Shot to zabieg rewitalizacji okolic intymnych za pomocą osocza bogatopłytkowego. Zabieg ten ma na celu poprawę odczuć podczas współżycia seksualnego i ułatwienie osiągnięcia orgazmu zarówno łechtaczkowego jak i pochwowego.

Do zabiegu O-Shot wykorzystuje się osocze bogatopłytkowe pozyskane z krwi pacjentki. Osocze przede wszystkim pobudza tkanki do odnowy i regeneracji. Dodatkowo wzmacnia krążenie krwi w okolicach intymnych, uelastycznia, nawilża i odżywia komórki. Zastosowanie osocza bogatopłytkowego wpływa również pozytywnie na zmniejszenie problemu suchości pochwy, bólu podczas współżycia i zmniejszenie objawów wysiłkowego nietrzymania moczu.

Przebieg zabiegu

Zabieg polega na pobraniu krwi od pacjentki, która jest następnie odwirowywana, i podana w okolicę intymną. Wykorzystanie własnego materiału jest bardzo bezpieczne i nie występuje ryzyko wystąpienia reakcji uczuleniowej. Terapię osoczem bogatopłytkowym stosuje się przede wszystkim na przednią ścianę pochwy oraz łechtaczkę i jej okolice. W zabiegu O-shot (Orgasm-Shot) stosuje się znieczulenie miejscowe, sam zabieg trwa około 40 min. Po zabiegu pacjentka może wrócić do swoich czynności. Efekty zabiegu są odczuwalne po 2 tygodniach.